 МЕНИ
МЕНИ
 
                                                 
                                          
                                          	
Мирјана Ћулум
Реедукатор психомоторике
									  
Мирјана Ћулум
Реедукатор психомоторике
 
 	
 
                                          
Дипломирала сам на Дефектолошком факултету са звањем соматопед – рехабилитатор.
 За ову професију заинтересовала сам се захваљујући својој мајци и њеном вишедеценијском дефектолошком искуству и раду у школи за децу са церебралном парализом и  вишеструком 
 ометеношћу „Миодраг Матић“. Од ње сам научила да је у овом послу најважније пружити деци безусловну љубав, јединство и спокој и на тај начин се са њима повезати.
 Своје искуство у овој установи стицала сам од 2001. године  радећи у предшколским развојним групама, корепетицији и на пословима психомоторне реедукације, као индивидуални 
 реедукатор.
 За мерило свог рада сматрам  радост и нестрпљење са којим деца долазе и осмех и расположење са којим одлазе са третмана. Поред континуираног усавршавања, креативност 
 у раду проналазим у размени позитивних искустава и доброј сарадњи са колегама. 
Психомоторна реедукацијa,  којој сам се посветила,  је третман базиран на опажају и покрету и заснива се на вези између развоја личности и доживљаја телесне целовитости 
којом дете упознаје себе и свет који га окружује. Тродимензионалност ових вежби огледа се у повезивању покрета и емоционалног  доживљаја који га прати са именовањем акције, 
чиме деца искуствено уче да разумеју суштину појма  који треба да постане саставни део мисаоних процеса. Вежбе се одвијају индивидуално или у мањим групама и увек се полази од 
развојних потенцијала, онога у чему је дете добро.  
Задатак је да се унапреди психосоцијални развој до социјалне адаптације, подстицање развоја чулног опажања,  помагање ученику да јасније запажа и да се боље сналази у својој средини,
 развој моторике, моторичких вештина и спретности у манипулисању и кретању, координацији, контроли покрета, њиховој брзини, прецизности и равнотежи, богаћење сензомоторног и 
 психомоторног искуства детета, емоционална стабилизација, развој говора и језика и виших когнитивних функција,  припрема за учење почетног читања и писања, основних математичних 
 представа и појмова  и побољшање мотивације за савладавање наставних садржаја.
Веома је битно да вежбе имају лик игре, зато дођите да се играмо и растемо заједно!